all our bruised bodies and the whole heart shrinks

Det är mycket som har hänt sen sist. Så mycket att jag skulle behöva flera timmar för att kunna dokumentera allting.
Jag har flyttat från min lilla barndomsby till staden med 85'000 fler invånare, Norrköping. Jag har börjat en ny skola och är numera en så kallad humanist. Jag gillar skolan. Den är stor, vacker och gammal.
Numera bor jag i ett litet krypin i ett halvnedlagt elevhem 200 meter från skolan. Det är otroligt litet och väldigt omysigt, men det duger för mig innan jag hittar en lägenhet. Jag har min egna lilla ugn på rummet och delar ett minikök med en annan tjej.
Jag och Hampus är officiellt ett par sedan en knapp månad tillbaka, och jag är världens lyckligaste flicka. 
Jag mår bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback